top of page

MIL-trippelen 1.mai 2025
36 kilometer

For de som virkelig liker å teste sin fysiske kapasitet så arrangerte vi for første gang MIL-trippelen i 2021. Dette er løpet for de som ønsker å løpe samtlige av våre distanser på samme dag og vi skal gjøre vårt beste for å legge tilrette for at det skal bli en god opplevelse for deg. Under her så finner du all informasjon som du trenger.   

 

Praktisk informasjon

Ofte stilte spørsmål

Hva koster det å være med på MIL-trippelen?

- Det koster 750,- å være med på løpet hvis du kjøper startnummer før 28.02.2025. Etterpå stiger det til 850,-. 

Når starter løpet? 

- MIL-trippelen starter med 21 km og den går klokken 09:30 fra Tau Stadion. Etter endt halvmaraton så blir det satt opp buss fra Tau til Jørpeland for deltakerne. Denne har avgang Tau Stadion kl 12:00 og du må dermed være i mål til den tid. 10km starter klokken 13:00 ved Jørpeland Flerbrukshall, mens 5km starter klokken 14:30 fra Tau Stadion. 

 

Hvor får vi tak i startnummer?
- Det vil være mulighet for å hente ut startnummer torsdag 29. april og fredag 30. april klokken 10:00 - 13:00 i Tau Aktivitetshus. Det er også mulig å hente ut startnummer på løpsdagen i startområdet fra klokken 08:30. Sørg for å ha med startnummeret ditt som du finner inne på EQ-timing.

Hvor er det best å parkere på løpsdagen? 

- Vi oppfordrer dere som skal delta å kjøre sammen eller bli levert. Det er endel parkeringsmuligheter rundt Tau Stadion, men det hjelper både logistikken å miljøet at flere kjører sammen. 

Er det mulig å få låst inn bagasje?

- Det er mulighet for å låse inn bagasjen på Tau Aktivitetshus, men det er viktig at du merker bagasjen din godt i forkant slik at det ikke blir noe styr rundt hentingen. Vi anbefaler heller ikke å ha gjenstander av stor verdi med i bagasjen om det er mulig å la være. 

Løypen - er den lik som før? 

- Ja, løypen er lik som før. Den er også kontrollmålt.

Hvilke premier deles ut? 

- Alle deltakere på MIL-trippelen vil få medalje for hver løpt distanse, men også en Trippelmedalje. Dermed kan du sikre deg totalt fire medaljer til samlingen din. 

Er det dusj tilgjengelig i målområdet? 

- Ja, det er tilgang på dusj i lokalene til Tau Aktivitetshus. 

Hvilken mat serveres i målområdet? 

- Hver person som løper får 0,5 liter drikke i målområdet. Man kan velge mellom vann eller brus. Deltakere i MIL-trippelen vil også få Club Sandwich mellom halvmaraton og 10km. 

Når arrangeres Strandamilå neste år? 

- Løpet arrangeres alltid 1.mai. 

Samarbeidspartnere

rygr.png
skagenfondene.png

Arrangør: Midtbygdens Idrettslag, Ryfylkevegen 1991 - 4120 Tau

Organisasjonsnummer: 974 337 932

RYFTRE_edited.jpg
bottom of page